Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Емоції і настрій | З цієї теорії ти дізнаєшся: чим відрізняються емоції та настрій; як розпізнавати й регулювати власні емоції. |
2. | Емоційний інтелект | З цієї теорії ти дізнаєшся: що таке емоційний інтелект і як він впливає на здоров’я та стосунки з людьми. |
3. | Допомога собі й ближньому у стресі | Ти дізнаєшся: що таке стрес і чому він виникає; як допомогти собі, коли відчуваєш напруження, страх чи тривогу; як словами та вчинками підтримати друга, який переживає важкий момент. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Розпізнай термін | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | У цьому завданні ти пригадаєш та закріпиш основні терміни з теми «Настрій, емоції та емоційний інтелект». Тобі потрібно дібрати правильний термін до кожного визначення. |
2. | Вияв емоцій без слів | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | У цьому завданні ти навчишся розпізнавати, що дійсно передає емоції, а що — ні. |
3. | Від чого залежить настрій? | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | У цьому завданні пригадаємо, що впливає на наш настрій. |
4. | Розрізняй емоції | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | У цьому завданні ти потренуєшся розпізнавати емоції за їх характером. |
5. | Як краще вчинити? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | У цьому завданні ти потренуєшся розпізнавати емоції в різних життєвих ситуаціях і обирати найкращий спосіб дій. |
6. | Зберігаємо гарний настрій | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2,5Б. | У цьому завданні ти дізнаєшся, які звички справді корисні для настрою. |
7. | Способи самодопомоги | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Існують прості дії, які можуть заспокоїти, відновити рівновагу та покращити самопочуття. Але є й такі вчинки, які тільки погіршують ситуацію. У цьому завданні ти навчишся розрізняти, що справді допомагає, а чого краще уникати. |
8. | Червоний чи зелений прапорець? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2,5Б. | Деякі дії можуть підтримати людину, а інші — навпаки, образити або зробити їй ще гірше. У цьому завданні ти потренуєшся відрізняти правильну поведінку від недоречної. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Складові емоційного інтелекту | Інший | середнє | 3Б. | У цьому завданні ти дізнаєшся, як проявляються три головні складові емоційного інтелекту в житті. |
2. | Емоції у спілкуванні онлайн | Інший | середнє | 3Б. | У цьому завданні ти потренуєшся помічати, як звучить повідомлення, і підбирати кращий варіант, який точно передасть твої емоції та повагу до іншого. |
3. | Я-повідомлення | Інший | середнє | 3Б. | У цьому завданні навчимося висловлювати свої емоції так, щоб не звинувачувати інших, а говорити про власні почуття. |
4. | Як підтримати людину в стресі? | Інший | середнє | 2Б. | У цьому завданні ти навчишся добирати найкращу форму підтримки під час стресу залежно від обставин. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Що вони відчувають? | Інший | важке | 3Б. | Емоції з’являються не просто так — вони виникають у відповідь на різні події, ситуації, слова чи вчинки. У цьому завданні ти потренуєшся розпізнавати емоції інших людей у різних життєвих обставинах. Це допоможе краще розуміти себе та оточення, а також навчитися співпереживати. |
2. | Проблемні запитання | Інший | важке | 3Б. | У цьому завданні ти поділишся своїми роздумами, поміркувати про себе, свої потреби та запропонувати ідеї, які допомагають зберігати емоційне здоров’я. |
3. | Кольори мого настрою | Інший | важке | 4Б. | Це індивідуальне творче завдання, яке розвиває емоційне самопізнання через образи, колір і асоціації. |
4. | Мій антистрес-набір | Інший | важке | 4Б. | Учень складає для себе набір дій або речей, які допомагають йому впоратись зі стресом. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Настрій, емоції та емоційний інтелект» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Набір тренувальних вправ з теми «Настрій, емоції та емоційний інтелект». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Настрій, емоції та емоційний інтелект» | 00:20:00 | середнє | 13,5Б. | Набір вправ з теми «Настрій, емоції та емоційний інтелект» для домашньої роботи. |
2. | Діагностична робота з теми «Настрій, емоції та емоційний інтелект» | 00:20:00 | середнє | 23Б. | Набір вправ з теми «Настрій, емоції та емоційний інтелект» для діагностичної роботи. |