Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Фізична культура Дізнатися, що таке фізична культура та якою вона може бути. Розвивати відповідальінсть за своє власне здоров'я, формувати навички цілеспрямованості, наполегливості та дисциплінованості у догляді за своїм тілом.
2. Спорт. Види спорту Дізнатися, які види спорту існують та як спорт впливає на організм. Вдосконалювати знання про різні змагальні види спорту та спонукати до вибору та залучення до певного виду спорту.
3. Безпека і спорт Дізнатися, яких правил безпеки необхідно дотримувати при заняттях спортом. Розвивати відчуття власної відповідальності за свої дії та стан здоров'я, формувати навички безпечного заняття спортом.
4. Що таке спортивна поведінка? Дізнатися, що таке допінг, які правили етики та поведінки діють у спорті. Розвивати навички самоцінності та поваги до своєї праці, а також до зусиль та досягнень іншх.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Спортивна поведінка — це... 1 вид - рецептивний легке 1Б. Продовжити речення.
2. Збери речення 1 вид - рецептивний легке 4Б. Зібрати речення з частин.
3. Чим граємо? 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Визначити за об'єктами вид спорту.
4. Хибні твердження 3 вид - аналіз середнє 2Б. Перевірка розуміння як перевіряти свою фізичну культуру та її складники.
5. Анаграма 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Розшифруй анаграму.
6. Яка назва спорту? 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Назви командний спорт.
7. Які ти знаєш види (групи видів) спорту? 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Визначити види (групи видів) спорту.
8. Види фізичних навантажень 2 вид - інтерпретація середнє 4Б. Розподіляти запропоновані фізичні навантаження на дві групи, вказані у табличці. Допомогти зрозуміти різницю між цими двома категоріями та їх важливість. При виконанні будь-яких вправ важливо проконсультуватися з вчителем, тренером чи іншим дорослим і дотримуватися правил виконання.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Які правила роблять спорт безпечним? Інший середнє 2Б. Перетягни знаки у відповідні місця.
2. Аналіз зображення Інший важке 3Б. Вписати назву.
3. Гра → опис Інший важке 3Б. З'єднай пари "гра — опис". Пригадай, як грати різні ігри та чим вони відрізняються одна від одної.
4. Поміркуй, яке правило порушене і визнач альтернативу Інший важке 4Б. Прочитай ситуацію. Визнач, яке правило виконання фізичних вправ порушено (поступовість, систематичність чи різноманітність). Вкажи, як герою чи героїні не допускати таких помилок.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Мапа думок Інший важке 5Б. Розуміння теми та взаємозв'язків у ній.
2. Твоя думка Інший важке 5Б. Поміркуй та вислови аргументовані судження.
3. Твій вид спорту Інший важке 5Б. Завдання включає аналіз та синтез інформації про різні види спорту. Учні повинні пригадати вивчений матеріал, порівняти різні види спорту, поміркувати про свої уподобання, здібності та можливості. Виокремити вид спорту, який може принести найбільше користі та реалізації.
4. Які фізичні навантаження безпечні? Інший важке 5Б. У цьому завданні учні відповідають на запитання про безпечну фізичну активність. Відповідь має бути розгорнутою та аргументованою, можна використати приклади з життя. Завдання розвиває вміння пов'язувати вивчене з реальним життя, розвиває аналітичні здібності, відповідальність за своє здоров'я.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Фізична культура та спорт» 01:00:00 середнє 12Б. Набір тренувальних вправ з теми «Цінність життя і здоров’я. Складники здоров’я».
2. Тренування з теми «Фізична культура та спорт» 01:00:00 середнє 21Б. Набір тренувальних вправ з теми «Цінність життя і здоров’я. Складники здоров’я».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Фізична культура та спорт» 01:20:00 середнє 26Б. Набір вправ з теми «Цінність життя і здоров’я. Складники здоров’я» для домашньої роботи.
2. Діагностична робота з теми «Фізична культура та спорт» 01:45:00 середнє 32Б. Набір вправ з теми «Цінність життя і здоров’я. Складники здоров’я» для діагностичної роботи.