Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Біологія в системі природничих наук | Представлено теоретичні відомості про біологію в системі природничих наук. |
| 2. | Як біологія та інші науки вивчають природу? | Представлено теоретичні відомості про те, як біологія та інші науки вивчають природу. |
| 3. | Значення біології в житті людини | Представлено теоретичні відомості про значення біології в житті людини. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Характеристика зоології | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно визначити характеристику зоології, обравши із запропонованих варіантів. |
| 2. | Характеристика мікології | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно визначити характеристику мікології, обравши із запропонованих варіантів. |
| 3. | Визначення характеристики мікробіології | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно визначити характеристику мікробіології, обравши із запропонованих варіантів. |
| 4. | Визначення характеристики екології | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Необхідно визначити характеристику зазначеного екології, обравши із запропонованих варіантів. |
| 5. | Об'єкт дослідження зоології | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити об'єкт дослідження зоології, обравши із запропонованих варіантів. |
| 6. | Об'єкти дослідження ботаніки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити об'єкт дослідження ботаніки, обравши із запропонованих варіантів. |
| 7. | Об'єкти дослідження мікробіології | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити об'єкти дослідження мікробіології, обравши із запропонованих варіантів. |
| 8. | Особливості запиту, як одного з основних етапів наукового дослідження | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити особливості запиту, як одного з основних етапів наукового дослідження, обравши із запропонованих варіантів. |
| 9. | Особливості гіпотези, як одного з основних етапів наукового дослідження | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити особливості гіпотези, як одного з основних етапів наукового дослідження, обравши із запропонованих варіантів. |
| 10. | Особливості експерименту, як одного з основних етапів наукового дослідження | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити особливості експерименту, як одного з основних етапів наукового дослідження, обравши із запропонованих варіантів. |
| 11. | Особливості висновків, як одного з основних етапів наукового дослідження | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити особливості висновків, як одного з основних етапів наукового дослідження, обравши із запропонованих варіантів. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Відповідність між характеристикою і назвою розділу біології | Інший | важке | 3Б. | Необхідно встановити відповідність між характеристикою і назвою розділу біології. |
| 2. | Визначення розділів біології, які вивчають зазначені організми | Інший | важке | 3Б. | Необхідно визначити розділи біології, які вивчають зображені на малюнках об'єкти. |
| 3. | Визначення розділу біології за характеристикою | Інший | важке | 3Б. | Необхідно визначити назву розділу біології за характеристикою. |
| 4. | Відповідність між назвою розділу біології і об'єктами дослідження | Інший | важке | 4Б. | Необхідно встановити відповідність між назвою розділу біології і об'єктами дослідження. |
| 5. | Послідовність основних етапів наукового дослідження та їх характеристика | Інший | важке | 8Б. | Необхідно визначити послідовність основних етапів наукового дослідження та їх характеристику, обравши із запропонованих варіантів. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Характеристика ботаніки | Інший | легке | 1Б. | Необхідно визначити характеристику ботаніки, обравши із запропонованих варіантів. |
| 2. | Визначення характеристики екології, генетики або еволюційного вчення | Інший | середнє | 1Б. | Необхідно визначити характеристику зазначеного розділу біології, обравши із запропонованих варіантів. |
| 3. | Об'єкти дослідження мікології | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити об'єкти дослідження мікології, обравши із запропонованих варіантів. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Чому біологію вважають наукою XXI століття» | 00:30:00 | середнє | 15Б. | Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Чому біологію вважають наукою XXI століття». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Чому біологію вважають наукою XXI століття» | 00:45:00 | середнє | 19Б. | Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Чому біологію вважають наукою XXI століття». |
| 2. | Перевірна робота з теми «Чому біологію вважають наукою XXI століття» | 00:30:00 | середнє | 13Б. | Перевіряються знання основних понятть з теми «Чому біологію вважають наукою XXI століття». |