Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Живлення. Склад їжі. Поживні речовини Представлено теоретичні відомості про живлення, склад їжі та поживні речовини.
2. Водно-сольовий обмін Представлено теоретичні відомості про водно-сольовий обмін в організмі людини.
3. Енергетичні потреби організма Представлено теоретичні відомості про енергетичні потреби організма.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Процес харчування 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Необхідно визначити, що називається процесом харчування, обравши із запропонованих варіантів.
2. Харчова цінність продуктів 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Необхідно визначити, що називається харчовою цінністю продуктів, обравши із запропонованих варіантів.
3. Суть збалансованого харчування 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити суть збалансованого харчування, обравши із запропонованих варіантів.
4. Основний обмін енергетичних витрат організму 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити характеристику основного обміну енергетичних витрат організму, обравши із запропонованих варіантів.
5. Добовий раціон людини 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити, що називається добовим раціоном людини, обравши із запропонованих варіантів.
6. Норма харчування 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити, що називається нормою харчування людини, обравши із запропонованих варіантів.
7. Наслідки недостатнього харчування (недоїдання) 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити наслідки недостатнього харчування (недоїдання), обравши із запропонованих варіантів.
8. Наслідки надмірного харчування (переїдання) 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити наслідки надмірного харчування (переїдання), обравши із запропонованих варіантів.
9. Вплив харчування на організм людини 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити наслідки зміни харчування на організм людини, обравши із запропонованих варіантів.
10. Білки, як один з компонентів їжі 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити характеристику білків, як одного з компонентів їжі, обравши із запропонованих варіантів.
11. Жири, як один з компонентів їжі 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити характеристику жирів, як одного з компонентів їжі, обравши із запропонованих варіантів.
12. Вуглеводи, як один з компонентів їжі 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити характеристику вуглеводів, як одного з компонентів їжі, обравши із запропонованих варіантів.
13. Вітаміни, як один з необхідних компонентів їжі 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити характеристику вітамінів, як одного з необхідних компонентів їжі, обравши із запропонованих варіантів.
14. Мінеральні солі, як один необхідних компонентів їжі 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити характеристику мінеральних солей, як одного з необхідних компонентів їжі, обравши із запропонованих варіантів.
15. Вода, як один з необхідних компонентів їжі 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити характеристику води, як одного з необхідних компонентів їжі, обравши із запропонованих варіантів.
16. Джерела тваринних білків на зображенні 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити продукти харчування, джерела тваринних білків на зображенні, обравши із запропонованих варіантів.
17. Джерела рослинних білків 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити продукти харчування, джерела рослинних білків, обравши із запропонованих варіантів.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Джерела тваринних жирів на зображенні Інший середнє 2Б. Необхідно визначити продукти харчування, джерела рослинних жирів на зображенні, обравши із запропонованих варіантів.
2. Джерела рослинних жирів на зображенні Інший середнє 2Б. Необхідно визначити продукти харчування, джерела рослинних жирів на зображенні, обравши із запропонованих варіантів.
3. Зображення продуктів харчування, джерела вуглеводів Інший середнє 2Б. Необхідно визначити продукти харчування, джерела вуглеводів, обравши із запропонованих варіантів.
4. Надходження води в організм Інший середнє 2Б. Необхідно визначити, з якими продуктами вода надходить в організм людини.
5. Виведення води з організму Інший середнє 2Б. Необхідно визначити шляхи виведення води з організму, обравши із запропонованих варіантів.
6. Відповідність між характеристикою і назвою компонентів їжі Інший важке 3Б. Необхідно визначити відповідність між характеристикою і назвою компонентів їжі, обравши із запропонованих варіантів.
7. Відповідність між назвами компонентів їжі і зображенням продуктів Інший важке 3Б. Необхідно встановити відповідність між назвами компонентів їжі і зображенням продуктів, у яких вони містяться.
8. Відповідність між зображенням продуктів і назвами компонентів їжі Інший середнє 3Б. Необхідно встановити відповідність між зображенням продуктів і назвами компонентів їжі, що у них містяться.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Суть раціонального харчування Інший середнє 2Б. Необхідно визначити суть раціонального харчування, обравши із запропонованих варіантів.
2. Визначення компонента їжі за характеристикою Інший середнє 2Б. Необхідно визначити назву компоненту їжі за характеристикою, обравши із запропонованих варіантів.
3. Оціни правильність тверджень про виведення води з організму Інший середнє 2Б. Необхідно оцінити правильність тверджень про шляхи виведення води з організму.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Харчові та енергетичні потреби людини» 00:45:00 середнє 20Б. Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Харчові та енергетичні потреби людини».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Харчові та енергетичні потреби людини» 00:45:00 середнє 21Б. Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Харчові та енергетичні потреби людини».
2. Перевірна робота з теми «Харчові та енергетичні потреби людини» 00:45:00 середнє 22Б. Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Харчові та енергетичні потреби людини».